Často kladené otázky

 

Prečo sa vydať na dovolenku s CK Go2?

Robíme to poctivo. Vlastníme všetky potrebné licencie a povolenia na podnikanie v danej krajine, sponzorujeme miestne komunity. Máme vlastné portfólio česky horoviacich sprievodcov, ktorí sa radia k českej špičke. Disponujeme jedinečným know-how, ktoré u nás často využívajú aj ostatné CK. Sme poistení proti úpadku.
Dovolenka končí až návratom späť na Slovensko. Poskytujeme miestny kontakt v češtine počas Vašej cesty, problémy riešime operatívne, neutekáme pre zodpovednosťou.
Každá dovolenka je originál. Programy dôsledne pripravujeme s ohľadom na zadanie klienta, plánovaný rozpočet, fyzické možnosti, špecifické záujmy, konkrétnu povahu skupiny. Vždy konzultujeme rozumné návrhy úspory tak, aby ste rozpočet udržali na uzde.
Nie sme veľká CK a sme zodpovední. Vždy presne viete, čo si kupujete, dodávame reálne odhady na náklady. Poskytujeme jednu kontaktnú osobu pre riešenie celej dovolenky. Ponúkame jasnú zodpovednosť.

 

Je CK Go2 poistená proti úpadku?

ÁNO, CK Go2 je poistená u Českej podnikateľskej poisťovne. Certifikát poistenia je na stiahnutie na našich webových stránkach alebo poskytneme na požiadanie.

 

Aké cestovné poistenie ponúkame?

Spolupracujeme s niekoľkými poisťovňami - najčastejšie Česká poisťovňa, Uniqua alebo Allianz. Ponúkame poistenie liečebných nákladov, aj storna zájazdu/letenky.

 

Ako je to s rozložením platieb za zájazd?

Spravidla platí, že klient hradí zálohu 40% po podpísaní zmluvy o zájazde a doplatok, cca. mesiac pred odletom, pokiaľ nie je stanovené CK inak.

 

Dokedy sa platí záloha a v akej výške?

Záloha v stanovenej výške sa platí po podpísaní zmluvy o zájazde, vždy na základe faktrúry, vystavenej CK Go2.

 

Dokedy sa platí doplatk za zájazd?

Doplatok sa platí zhruba mesiac pred odletom, vždy na základe vystavenej faktúry od CK Go2.

 

Čo to znamená "zájazd na mieru" alebo "individuálne" ?

Zájazd na mieru/individuálne znamená, že ponuka programu a služieb je pripravená na základe požiadaviek klientov, termínu, počtu osôb, úrovne ubytovania atď. Cena je kalkulovaná len na tieto služby.

 

Čo znamená "celoročne"?

Do destinácie resp. na zájazd sa dá vycestovať počas celého roku.

 

Bude s nami sprievodca po celú dobu zájazdu?

Pokiaľ sa prihlásite na sprievodcovaný zájazd, tak s Vami bude sprievodca od príletu do destinácie až do odletu z destinácie (pokiaľ nie je v zájazde špecifikované inak).

 

Poletí s nami sprievodca už zo Slovenska/Čiech?

Spravidla Vás privíta sprievodca až v destinácii, po prílete. Výnimočne letí sprievodca už zo Slovenska/Čiech. Vo všetkých destináciach máme miestych česky hovoriacich sprievodcov, ktorí danú lokalitu dobre poznajú a sú k dispozícii Vám podať detailne informácie o krajine, kultúre, zvykoch apod.

 

Ako je to s miestnym delegátom? Hovorí slovensky alebo česky?

Delegát je miestny, slovensky alebo česky hovoriaci zástupca našej CK, ktorý v danej destinácii žije. Dostanete na neho kontakt pre prípad, že by ste počas Vášho pobytu potrebovali čokoľvek riešiť (či už v rámci Vášho programu alebo zdravotné komplikácie atď.).

 

Aký je rozdieľ medzi delegátom a sprievodcom?

Delegát - kontaktná osoba v destinácii, slúži v príprade núdze. Sprievodca - sprevádza vopred dohodnutým programom.

 

Dohovorím sa v destinácii, aj keď viem po anglicky len trochu?

Áno, dohovoríte. Vzhľadom k tomu, že od nás budete mať zabezpečené zmluvné služby vopred (vo väčšine prípadov ubytovanie, dopravu, letenky atď.), na mieste budete riešiť len minimum (stravu, fakultatívne výlety atď.). Aj minimálna znalosť angličtiny je postačujúca.

 

S ktorými leteckými spoločnosťami najčastejšie lietame?

Každá destinácia má svoje vybrané letecké spoločnosti, ktoré sú navýhodnejšie. Najčastejšie využívame spoločnosti ako Emirates, Qatar, Cathay Pacific, Air France, KLM, Air Canada, Turkish Airlines a ďalšie.

 

Kde sídli CK Go2? Kde nájdem kanceláriu?

CK Go2 má hlavnú kanceláriu v Prahe, adresa: Pernerova 697/35, Praha 8 a má zastúpenie aj na Slovensku na adrese: Jenisejská 45A, 040 12 Košice.

 

Môžem prísť na schôdzku?

Samozrejme. Ideálne je zavolať vopred a dohodnúť si dátum a čas. Nie všetci zamestnanci Go2 sú každý deň prítomní v kancelárii.

 

Máte last minute zájazdy?

Last minute zájazdy neponúkame. Poznávacie zájazdy nie je možné predávať na poslednú chvíľu, pretože je to na úkor ako kvality, tak aj dostupnosti služieb.

 

Letí sa charterovým letom alebo pravidelnou linkou?

Vždy pravidelnou linkou. Charterové lety nevyužívame. Letecké spojenie si vždy potvrdíme s klientom v rámci ponuky.

 

Aké sú storno podmienky pri zrušení zájazdu?

Storno podmienky pri zrušení zájazdu sú definované vo Všeobecných zmluvných podmienkach CK Go2 s.r.o., ktoré sú k dispozícii na stiahnutie na internetových stránkach CK Go2 alebo na vyžiadanie v CK.

 

Ako mám postupovať pri zrušení zájazdu?

Pokiaľ zájazd zruší klient (napr.kvôli zdravotným problémom), musí CK informovať a to len písomnou formou (ideálne emailom), potom CK vystaví storno dopis a vypočíta výšku storna. Pokiaľ je klient poistený na storno zájazdu, má nárok uplatniť vniknutú škodu u poisťovne.

 

Čo keď zájazd zruší CK?

CK má právo zrušiť zájazd min. 21 dní vopred, pokiaľ sa nenaplní minimálny počet účastníkov potrebný k uskutočneniu zájazdu.

 

Čo znamená "minimálny počet" účastníkov zájazdu?

Minimálny počet účastníkov znamená počet, pri ktorém je garantovaný odjazd zájazdu. Táto informácia je zapísaná v zmluve o zájazde.